Kantoorbenodigdheden

Eén adres voor uw kantoorbenodigdheden

Uiteraard wilt u een eerlijk vergelijk tussen de verschillende aanbieders van kantoorartikelen. Als u dus écht appels met appels gaat vergelijken, bent u bij AtmR altijd goedkoper uit. Hoe dit kan? Men vergelijkt de prijs, maar denkt er niet aan dat de ondernemer flink wat moeite moet doen en investeren om de juiste kantoorbenodigdheden te bestellen. Zo moet hij of zij bijvoorbeeld zelf naar de winkel toe, de auto instappen, benzine tanken, tijd vrij maken en direct de factuur betalen.

AtmR biedt de oplossing

Wij bieden één adres voor al uw kantoorbenodigdheden. Ons assortiment bevat alles bevat wat u nodig heeft voor een goed functionerende kantoororganisatie. In een kwaliteit, zowel in producten als diensten, die past bij uw behoefte. Of het nu gaat om kleine hoeveelheden of uitzonderlijke formaten, de medewerkers van AtmR voorzien u van op maat gesneden adequate adviezen. De kantoorbenodigdheden worden op tijd geleverd, met minder facturen, minder rompslomp, minder zorgen, meer overzicht en meer gemak. Dat wilt u toch ook?

Forse besparing

De inkoopwaarde bedraagt over het algemeen slechts 40% van de totale kosten voor kantoorbenodigdheden. De rest gaat verloren aan bijvoorbeeld de selectie van het juiste product, de besteltijd, de interne logistiek en administratieve afhandeling. Wij helpen u fors te besparen op deze onzichtbare kosten. Onze inkoopmethode maakt het totale proces beter beheer- en beheersbaar. Van inkoop tot bestelling en van levering tot betaling. In combinatie met een uniek, transparant prijsbeleid bieden we u volledige inkoopzekerheid. Zo behaalt u eenvoudig forse besparingen.

Ruim assortiment

Welke kantoorartikelen kunt u eigenlijk bij ons verkrijgen? Wij hebben alles voor uw kantoorafdeling. Denkt u aan nietmachines,  paperclips en schrijfwaren, zoals pennen, potloden en stiften. Of aan papierwaren, zoals print- en kopieerpapier, schrijfblokken en memo’s. Maar u kunt bij ons ook terecht voor kantoormachines, zoals printers, telefoons en papiervernietigers, en toners en cartridges voor uw printer. Kortom, alles wat u en uw medewerkers nodig hebben om goed te kunnen functioneren.

Plan een adviesgesprek in

Graag nodigen we u uit voor een bezoek in één van onze “Working Showrooms”. U ervaart er hoe we onze visie over kantoorverandering in praktijk brengen en ontdekt het verschil tussen een werkplek en een plek om te werken. We vertellen u er graag meer over tijdens een adviesgesprek. Plan een afspraak in.