Naar inhoud Naar navigatie
Zoeken
  • Onze werkwijze

Historie

AtmR Kantoorverandering bestaat inmiddels al meer dan 10 jaar en is opgericht door de directeur/eigenaren
Rob Hasselbach en Marijn Nieuwenhuis.

AtmR staat letterlijk voor Advies tot en met Realisatie, waarmee de organisatie zich vanaf haar oprichting onderscheidt.
Door het geven van een goed en vooral objectief advies is AtmR Kantoorverandering uitgegroeid tot regionaal marktleider met een tevreden klantenkring.

Onze medewerkers onderscheiden zich door hun inzet, betrokkenheid, openheid en innoverend vermogen.
Ze zijn vooral no-nonsens en hebben respect voor uw normen en waarden. Alles is er op gericht om u te ontzorgen!

Sinds 2008 is AtmR Kantoorverandering op haar huidige locatie gevestigd. Een toonaangevende werkomgeving, voorzien van talloze betaalbare oplossingen, voor innovatief werken. Met haar sterke groei weet AtmR toonaangevende leveranciers aan zich te binden op het gebied van projectinrichting, kantoorbenodigdheden, documentsystemen, relatiegeschenken
en diverse kantoordiensten.

Met de introductie van een uniek digitaal portaal medio 2011 zet AtmR opnieuw een trend waarbij klanten op elk gewenst moment beschikken over de meest actuele prijs- en artikelinformatie van allle kantoorbenodigdheden, inclusief de status van alle lopende bestellingen. In de toekomst kunt u hier ook producten en diensten vanuit andere productgroepen bestellen.

Per 1 januari 2012 heeft AtmR Kantoorverandering de activiteiten van Van Munster Interieurprojecten en Van Munster All Office uit Amersfoort overgenomen. Deze overname past in de strategie van AtmR om zich met meerdere vestigingen te versterken in verschillende regionale markten op het gebied van kantoorinrichting, -benodigdheden, -papier en documentsystemen.
Door de overname realiseert AtmR de schaalgrootte die het bedrijf in staat stelt om in te spelen op de behoefte
van de klanten in deze sterk veranderende markt. De locatie in Amersfoort handelt vanaf heden onder de naam
AtmR Van Munster.