Historie

Rijke historie AtmR

AtmR Kantoorverandering is opgericht in 2001 door de directeuren/eigenaren Rob Hasselbach en Marijn Nieuwenhuis. AtmR staat letterlijk voor Advies tot en met Realisatie, waarmee de organisatie zich vanaf haar oprichting onderscheidt. Door het geven van een goed en vooral objectief advies is AtmR Kantoorverandering uitgegroeid tot een landelijke speler met fantastische referentielijst.

Sinds 2008 is AtmR Kantoorverandering in Elst gevestigd en heeft zij tevens twee nieuwe locaties opgezet in Doetinchem en Amersfoort. ‘Onze working showrooms’. Een toonaangevende werkomgeving, voorzien van talloze betaalbare oplossingen voor innovatief werken. Met haar sterke groei weet AtmR toonaangevende leveranciers aan zich te binden op het gebied van projectinrichting, kantoorbenodigdheden, documentsystemen, relatiegeschenken en diverse kantoordiensten.

Bekijk
de video

Bekijk video

Met de introductie van een uniek digitaal portaal medio 2011 ziet AtmR opnieuw een trend waarbij klanten op elk gewenst moment kunnen beschikken over de meest actuele prijs- en artikelinformatie van alle kantoorbenodigdheden, inclusief de status van alle lopende bestellingen. In de toekomst kunt u hier ook producten en diensten vanuit andere productgroepen bestellen. In 2018 wordt de webshop volledig aangepast naar de nieuwste standaarden.

AtmR & Van Munster

Per 1 januari 2012 heeft AtmR Kantoorverandering de activiteiten van Van Munster Interieurprojecten en Van Munster All Office uit Amersfoort overgenomen. Deze overname past in de strategie van AtmR om zich met meerdere vestigingen te versterken in verschillende regionale markten op het gebied van kantoorinrichting, -benodigdheden, -papier en documentsystemen. Door de overname realiseert AtmR de schaalgrootte die het bedrijf in staat stelt om in te spelen op de behoefte van de klanten in deze sterk veranderende markt. De locatie in Amersfoort handelt vanaf heden onder de naam AtmR Van Munster.

Bij AtmR bent u aan het juiste adres!

Voor kantoorinrichtingaudiovisuele oplossingenkantoorbenodigdheden, relatiegeschenken en documentsolutions en van één specifiek onderdeel tot complete dienstverlening, wij zijn u graag van dienst.

Laat uw gegevens achter en of neem zelf contact op voor de mogelijkheden.

Direct contact opnemen

AtmR & Wink Project

Per 1 november 2015 heeft AtmR Kantoorverandering de aandelen van Wink Projectinrichting overgenomen. Deze overname past in de groeistrategie van AtmR om marktaandeel te vergroten in verschillende regionale markten. Ruud Wink zocht een juiste overname kandidaat gezien hij zijn zakelijke leven aan het afbouwen is en vond in AtmR de geschikte overnamekandidaat. Op de begane grond van de vestiging zal AtmR Wink Project de activiteiten voortzetten. Een complete nieuwe working showroom is hier ingericht om zowel het overgenomen personeel optimaal te ondersteunen, maar ook relaties te inspireren en ideeën op te laten doen.

AtmR Wink Project

AtmR & Beleef AV

Per 26 oktober 2016 heeft de AtmR Groep de in 1988 opgerichte leverancier van audiovisuele middelen Franklin Presentations overgenomen. De nieuwe BV, Beleef AV, is een aanvullend specialisme voor AtmR op audiovisueel gebied voor de totaalinrichting van kantoren en gebouwen.

Samen met toonaangevende fabrikanten en leveranciers zal alle kennis gebundeld worden die nodig is om u volledig en op verrassende wijze te ontzorgen voor alle ruimten waar mensen elkaar ontmoeten, kennis delen, inspireren en samenwerken.

Van wens, naar functie, naar beleving!

AtmR & Gifts

Per 2 januari 2019 heeft AtmR de samenwerking gestart met Tim Hoen. Als 16 jaar een specialist in promotionele artikelen. We zijn een professionele partner van Advies t/m Realisatie tussen bedrijven, medewerkers en eindklanten.

Met dit specialisme en ervaring aan boord, kunnen we bijdragen aan de communicatie doelstellingen d.m.v. concepten en oplossingen voor onze relaties.

AtmR Gifts BV staat voor passie voor gifts en geschenken. AtmR Gifts creëert vooruitgang waar het nodig is en streeft er bovenal naar om uw relaties tot een glimlach te bewegen. Wij passen onze dienstverlening aan, aan de behoefte van uw organisatie en relaties. Dienstverlening op maat, daar draait het bij AtmR Gifts om!

AtmR Gifts Duurzaam Hergebruik

AtmR & Derksen Verhuizingen BV

Per 1 juli 2019 heeft AtmR de aandelen in Derksen verhuizingen BV en Derksen Archiefopslag BV overgenomen. Wij zijn van mening dat dienstverlening één van de belangrijkste onderscheidende factoren in de toekomst zal zijn. Het reduceren van het aantal leveranciers, het verminderen van omsteltijden (oud meubilair uithuizen en direct het nieuwe meubilair inhuizen) en het uitbreiden van diensten als interne verhuizingen, cable-management, (preventief) onderhoud en tijdelijk opslag.

AtmR Derksen Verhuizingen

AtmR & Thuiswerkplek.nl

Het plaatsen van één thuiswerkplek is snel geregeld, maar het faciliteren van thuiswerkplekken voor al uw medewerkers is een gecompliceerd proces. Covid-19 heeft organisaties gedwongen om dit onderwerp met prioriteit op de agenda te zetten. Om in te spelen op de vragen vanuit de markt heeft AtmR in 2020 het platform www.thuiswerkplek.nl ontwikkeld. Een website die u als ondernemer inzicht en overzicht geeft in alle facetten van het inrichten van thuiswerkplekken. Uiteraard leveren wij volledige (thuis)werkplekken. Maar ook zijn wij graag uw professionele gesprekspartner op het gebied van wetgeving, het doorrekenen van het opgestelde thuiswerkbeleid en de verschillende financieringsmogelijkheden. Aansluitend kunnen wij de gehele logistieke realisatie, het mutatiebeheer én de service na levering van de werkplekken voor u verzorgen.