Naar inhoud Naar navigatie
Zoeken
  • Testimonial

Copaco investeert in vitaliteit medewerkers

Copaco Nederland is groothandel van ICT producten en oplossingen. Bij Copaco zijn ca.400 mensen werkzaam. Op het hoofdkantoor in Eindhoven is een start gemaakt om de werkplekken te optimaliseren. De doelstelling is om de dienstverlening naar de opdrachtgevers op hoog niveau te houden. Het welzijn van de medewerkers is hierbij van groot belang. Vitale medewerkers voelen zich beter en presteren beter.

 AtmR heeft de opdracht gekregen om mee te denken en deze optimalisaties door te voeren.

Om mensen meer te laten bewegen op de werkplek is er voor verstelbare zit- sta werkplekken gekozen. Mensen kunnen zo afwisselend staand en zittend werken.

Goede akoestiek geeft rust

Er is bij Copaco veel telefonisch klantcontact, wat leidt tot rumoer op de afdelingen. Voor een goede werkomgeving is het noodzakelijk om voldoende aandacht te besteden aan een goede akoestiek. De werkplekken zijn daarom uitgevoerd met hoogwaardige akoestische wanden.

Cable management

Voor de optische rust en het voorkomen van storingen heeft AtmR de bekabeling opnieuw aangelegd. De wirwar van loshangende kabels is vervangen door optimale geleiding van kabels door knikarmen naar centraal geplaatste aorta kabelgoten. Overtollige lengte aan snoeren kunnen zo stofvrij opgeborgen worden. Voor de ICT afdeling is het vervangen of aanpassen van apparatuur zodoende een stuk eenvoudiger geworden.

Waarom AtmR?

Een optimaal uitgevoerde en kwalitatief hoogwaardige werkplek tegen een goede prijs-prestatie verhouding waren belangrijke uitgangspunten. Naast de keuze van het product, is de keuze van de leverancier cruciaal. Deze zorgt voor de  vertaling,  van de wens van Copaco, naar de juiste oplossing.

"AtmR heeft de opdracht gegund gekregen door de wijze waarop ze denken in oplossingen, de nalevergaranties  en de manier waarop de gemaakte afspraken geborgd worden.  Dit laatste kwam bijvoorbeeld tot uitdrukking in de uitvoering van het project. Hierbij werd de verstoring van de dagelijkse werkzaamheden van de medewerkers tot een minimum beperkt.

In nauwe samenwerking met de facilitaire- en technische dienst van Copaco en de montageploeg die de nieuwe werkplekken installeerde, werd de uitvoering naadloos gerealiseerd. De eerste medewerkers konden hun nieuwe werkplek reeds in gebruik nemen, terwijl verderop de opbouw van de nieuwe werkplekken nog gaande was of bestaande nog ontmanteld werden. Hierdoor ontstond er geen onderbreking bij klantcontacten. Peter Albers, Hoofd Facility Copaco"

Cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring.

Graag vragen wij uw toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Meer informatie
Accepteren Weigeren